Run This Town

shu cute.
nae men ska fixa mig nu sen drar jag o hämtar upp jossi sen drar  vi till vilmisen är däär sen fram emot kvällen gittar vi ner till jossi oh sleepar där. så ser min lilla dag ut iallafall kommer troligtvis inte blogga mer idag eller något imorgon, för imorgon gittar ja o vilmisen fraemot 12 tiden upp till samling vid hulta sen drar vi till linköping spelar innebandy match, sen stressa hem och fixa mig o allt sen sjunga med emilia på en sak, får se hure blir.
men ha en as skön dag så hörs vi!





bjuder på en lååt oxå!

Jay-Z - Run This Town featuring Rihanna & Kanye West


Kommentarer
Postat av: evelinaonmalm

Hej !

du ville vara med i min tävling, skulle vara tacksam om du skickade bilden så jag skulle kunna köra igång tävlingen , kram :)

2010-10-23 @ 13:36:25
URL: http://baraewisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0